piątek, 14 lutego 2014

Never said never - przemyślany post

                                                           Nigdy nie mów nigdy .
Nawet jeśli Ci się coś nie udaje , stąpaj twardo po ziemi . Oblałam egzamin , nie poddawaj się . Za drugim  razem Ci się uda .
- Oblałam egzamin -żali się przyjaciółka (ma łzy w oczach , szlocha w poduszkę )
- Nie poddawaj się zobaczysz że za drugim razem Ci się udaj . Wiem że to trudne ale weź się w garść . Życie się na tym nie kończy - mówi pocieszając swoją przyjaciółkę . 
 -Tobie to łatwo mówić bo zdałaś egzamin . 
- Tak , ale w zeszłym roku też oblałam wiem jak to jest . Nie mówiłam Ci że kiedykolwiek kiblowałam . 
- Ale ty masz same 5 , 6 . 
- Bo wzięłam się za naukę . 
   --Masz rację będziesz mnie przygotowywać ? 
- Pewnie . 
- Dzięki Tobie zrozumiałam ,że nigdy się nie można poddawać . Życie się na tym nie kończy . Czyli never said never  .
Za drugim razem dziewczyna zdała egzamin . Wierzyła w swoje siły , co dzięki nim może w życiu osiągnąć .
Nigdy się nie poddawajcie . Takie never said never.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz