piątek, 14 lutego 2014

a little later

 Hej hej
Trochę później dodam naszą ściankę artystyczną (jest po przejściach) .Od pon. do pt. byłam u babci w Wolsztynie . Szkoda , że tak krótko byłam w domu i zaniedbałam swojego bloga . Dziś są Walentynki , cieszę się z tego powodu . W domu czekało na mnie ciasto walentynkowe ( przesiąknięte miłością ) <3 . Spędziłam dość miłe i wspaniałe popołudnie . Kiedy pisałam tego posta była u mnie Agła . W środę byłam u fryzjera ( jestem zadowolona ze swojej super fryzury ) . Nie to co w Obrze ( jak mnie oszpeciła fryzjerka ) .Nie długo ukaże się zdjęcie mojej fryzury i ścianki artystycznej ( w jednym poście) . 
                                                     
(przypadkowe zdjęcie , nie lubię gdy na moim blogu jest tak pusto )
                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz