niedziela, 2 lutego 2014

Ferie / amstaff

              Hej Hej :) !
  U mnie się zaczęły ferie , bardzo się z tego cieszę , miałam napięty grafik , nasza klasa miała 4 sprawdziany w tym tygodniu (z ciężkich przedmiotów ) . Wybaczcie że do was nie pisałam . Postanowiłam się zebrać i napisać tego posta . Jednak nie adoptuję tamtego pieska , ponieważ ......jego(psiaka mamą jest amstaffka) . To jest pies do walki , jeśli go przytulimy może się na nas rzucić i zmiażdżyć swoimi zębami naszą rękę . Robię to dla swojego bezpieczeństwa . Teraz mam na myśli innego psa między innymi ( małego , słodkiego kundelka .) nie długo na moim blogu ukaże się jego zdjęcie . Jeśli poszukacie w jakiś różnych inf. o amstaffach to wyślijcie mi na moją blogową pocztę :) . Jak myślicie czy zrobiłam dobrze nie biorąc tamtego psiaka ??
 
( to przypadkowe zdj . z laptopa , żeby nie było jakoś tak pusto ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz