czwartek, 9 stycznia 2014

Przedstawienia

Hey
Robiliśmy przedstawienie o Józefie Egipskim i jego 12 braci . Ja byłam bratem razem z agłą . Najpierw zrobiliśmy przedstawienie dla 2 a . A potem dla 1 b . Przedstawienie dla 2 a wyszło nam świetnie ale dla 1 b ............ Mój kolega był żołnierzem i zamiast zaraz to powiedział zara . Później mieliśmy wędrować i agła skręciła w złą stronę bo ona prowadziła nas (braci ) . Ja stałam za nią i poszłam w dobrą stronę , od tamtej chwili ja zaczęłam ich prowadzić . Taki śmiech . To było moje najgorsze przedstawienie w życiu , ale za razem najśmieszniejsze . Przynajmniej za występ dla 2 a dostaliśmy 6 , a za występ dla 1 b pochwałę .


2 komentarze:

  1. To fajnie że przedstawienia wam w sumie się udały :)

    Zapraszam do mnie :D
    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Myślę że przy innym poście tez dodasz jakiś komentarz :)

      Usuń